PolskiAngielski
1 » Pytania2

Pytania


Zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek innych osób.


     Ogólne pytania:
1. Jaka firma zarządza serwisem opland.pl?

FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA OPAŁKA PAWEŁ
DUKIELSKA 76
38-230 NOWY ŻMIGRÓD
NIP: 685-225-65-90
REGON: 180692426

2. Jak i gdzie wysyłane są przypomnienia?

Na e-mail, który podawałeś rejestracji

3. Co muszę zrobić aby otrzymać fakturę VAT?

Podać nazwę firmy lub imię i nazwisko
kod pocztowy, miejscowość, ulica
numer budynku, numer NIP (wymagane)

4. Czy do ceny doliczany jest podatek VAT?

Tak do wszystkich cen jest doliczony podatek Vat



    Rejestracja:
1.  Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?

Tak, zamówienie towaru zostanie zrealizowane po dokonaniu rejestracji i wypełnieniu odpowiedniego formularza.

2. Co jest potrzebne do rejestracji?

imię, nazwisko, e-mail, kod pocztowy, miejscowość, ulica, numer budynku, numer telefonu

3. Posiadam konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować.?

Gdy występuje problem z logowaniem należy ponownie wpisać poprawny login (adres e-mail lub nick) oraz hasło do konta. Jeśli kolejne próby logowania są nieskuteczne należy po prawej stronie podać e-mail który był użyty przy rejestracji i nacisnąć wyślij na podanego e-maila otrzymają państwo nowe, losowo wygenerowane hasło. W razie dalszych trudności z logowaniem prosimy o kontakt z infolinią sklepu internetowego.


4. Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „Zmień moje dane” lub „Adresy dostawy”.


    Produkty I Zakupy
1. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Staramy się, aby trwała tak krótko jak to możliwe, a zamówienie zaczynamy realizować od razu po zaksięgowaniu wpłaty, lub informacji o pobraniu dzięki czemu przesyłki nadajemy najczęściej w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zapłaty (czas może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od nas). O zmianie statusu zamówienia informujemy mailowo. Wysyłka kurierem trwa 24-48 godzin w dni robocze.

2. Jak sprawdzić aktualny status realizacji mojego zamówienia?

Możesz to zrobić logując się do swojego panelu klienta klikając zakładkę "Moje Zamówienia” lub sprawdzić pocztę na którą sa owe informacje wysyłane

3. Czy wszystkie wyświetlone w sklepie produkty są dostępne?

W przypadku braku produktu w danym momencie w sklepie towar jest niewidoczny.

4. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Jedyną możliwością wycofania złożonego zamówienia jest poinformowanie nas o chęci rezygnacji poprzez formularz kontaktowy – informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

5. Gdy nie dotarł do mnie e-mail z potwierdzeniem zakupu, gdzie znajdę niezbędne informacje o wysyłce i płatności?

Informacje dotyczące zamówienia znajdują się w historii zamówień, po zalogowaniu. Dane do płatności znajdują się w zakładce "Regulamin".

6. Kiedy mogę odebrać produkty zamówione poprzez odbiór osobisty?

Jest możliwy wyłącznie w soboty przy zakupie powyżej 200 zł Produkty można odebrać po wcześniejszym kontakcie z naszej strony lub po zmianie statusu zamówienia. Wcześniejszy odbiór jest niemożliwy.

7. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

Dostępne formy płatności:
- Przelew bankowy
- Płatność przy odbiorze (Przesyłka pobraniową)
- Na chwile obecną brak możliwości płatności e-przelewem


    Wysyłka I Dostawa
1. Jakie są koszty dostawy w Polsce?

Cennik dostaw znajduje się w zakładce "wysyłka".

2. Jakie dokumenty będzie zawierać przesyłka?

Do przesyłki dołączone są tylko paragon fiskalny a faktura VAT są wysyłane na e-mail podany przy zamówieniu

3. Czy wysyłacie paczki w weekend?

Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele oraz święta.


    Przesyłka W Drodze

1. Przesyłka nie dotarła do mnie w ustalonym czasie - co zrobić?

Jeśli przesyłka nie dotarła w terminie 4 dni roboczych od złożenia zamówienia, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Podając nam swoje imię, nazwisko i nr. zamówienia (znajdziesz na e-mailu), sprawdzimy co dzieje się z zamówieniem lub przesyłką i oddzwonimy

2. Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie zastał mnie w domu. Co powinienem zrobić?

Kurier ma w obowiązku jeszcze raz ponowić dostawę pod wskazany adres. Nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi opłatami. Jeśli nie zastanie nikogo w domu to zadzwoni pod podany przez klienta numer i umówi się na odpowiednią godzinę.


    Wymiana, Zwroty, Reklamacja
1. Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

W takim przypadku masz prawo reklamować dostarczony produkt, należy sporządzić protokół szkody z kurierem, zrobić minimum 2 zdjęcie uszkodzeń i złożyć reklamację poprzez e-maila: info@opland.pl w tytule podając : reklamacja i numer zamówienia

2. Jak dokonać zwrotu lub reklamacji zakupionego towaru?

Szczegóły w zakładce Regulamin.
 
Przejdź do strony głównej
AbjAnapolAnderAneksArix ArtgosArtmet BentomBiskBranq Browin BrunHoffChomik GdówDukatEldomFeel MaestroGaldGarpolGlasmarkHuta Szkła JasłoHuta Szkła KrosnoInmetJawalKatexKorona GroupKrystynkaLamelaLeifheitLipieckiLuminarc MirpolMondexMPMmtmNowaOne Dollar GroupOplandOrionPlast TeamPracticPromisPrymusR S MRemisRothoSagadSNBSpontexStilloSzczepanTadarTarmexTragarTropicVileda York

Dlaczego warto kupić u nas ?

 
14 DNI NA ZWROT DOSTAWA W 24H GWARANTUJEMY DAJEMY TANI KOSZT WYSYŁKI

Dajemy Ci 14 dni
na odstąpienie od umowy zakupu

Paczki wysyłane są firmą kurierską GLS
(90% dochodzi na kolejny dzień)

Jakość, pochodzenie,
gwarancje, bezpieczeństwo zakupów

Fakturę, paragon, pomoc

Niezależnie od ilości produktów,
przy zakupie powyżej 900 zł pierwsza paczka gratis